افشاگری عجیب مدیرعامل کودآلی گیلان از مفقودی یک بولدوزر!
افشاگری عجیب مدیرعامل کودآلی گیلان از مفقودی یک بولدوزر!
خزر: متاسفانه در گذشته، یک دستگاه بولدوزر که آورده یکی از شهرداری ها در شرکت کودآلی بوده توسط فردی از شرکت خارج گردید.

به گزارش خزرآنلاین، چندی پیش بود که یک رسانه خبری با انتشار مطلبی مدعی شد خواهرخانم و خواهرزاده خانم مدیرعامل کودآلی گیلان به استخدام این شرکت درآمده اند!

ادعایی که سعید بشری در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین آن را از اساس کذب و دور از واقعیت خواند.

مدیرعامل کود آلی گیلان با بیان اینکه بنده یک خواهر خانم دارم که کارمند دانشگاه علوم پزشکی است، افزود: ایشان هم یک دختر دارد که در حال حاضر دانشجو است و ادعای بکارگیری این افراد در شرکت کود آلی گیلان کذب محض است.

بشری ریشه طرح ادعاهای این چنینی را در پیگیری ها در خصوص پرونده مربوط به مفقودی یک دستگاه بولدوزر دانست و افزود: متاسفانه در گذشته، یک دستگاه بولدوزر که آورده یکی از شهرداری ها در شرکت کودآلی بوده توسط فردی (نام در نزد تحریریه محفوظ است) از شرکت خارج گردید که پس از حضور بنده در شرکت، طی تماسی با این فرد، ایشان منکر وجود چنین بولدوزری شد! این در حالی است که ده ها نفر از پرسنل شرکت طی صورتجلسه ای، شهادت به وجود این بولدوزر داده اند!

وی ادامه داد: بنده این موضوع را به رییس وقت هیات مدیره گزارش کردم و نهادهای نظارتی به موضوع ورود کرده و پرونده ای هم در این خصوص تشکیل شد. همچنین عکسی هم که از لحظه خروج بولدوزر گرفته شده بود، در پرونده قرار گرفت!

بشری افزود: حالا که تکلیف این پرونده قضایی کم کم روشن شده و با توجه به قیمت چند میلیاردی بولدوزر مذکور، احتمال صدور وثایق سنگین وجود دارد، هجمه ها نسبت به بنده شدت گرفته و مطالبی به صورت روزانه منتشر می شود‌.